Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Rendelés indítása” gombra. Ez után ki kell tölteni a számlázási és a szállítási mezőket. Ha a kettő ugyanaz, akkor egy kattintással át lehet másolni őket. Az igénylés elküldése előtt kérjük elfogadni a vásárlási feltételeket és amennyiben egyetért vele, akkor iratkozzon fel hírlevelünkre is. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson az „Igénylés elküldése” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak alanyi adómentes árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a megrendelés visszaigazolása során kerül véglegesítésre, attól függően, hogy személyes átvétellel vagy csomagküldéssel kerül a megrendelőhöz. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására az „Igénylés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy e-mailt kap, amiben tájékoztatjuk a szállítási lehetőségekről és azok költségeiről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámot.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és személyes fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal vagy a csuzipince.hu által történik. A termék szállítási idejét a válasz e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre küldött válasszal vagy az e-mailben található telefonszámon. Szállítási módok: GLS futárszolgálat, csodaszappan.hu
Kiszállítási idő: a megrendeléstől számított legfeljebb 5 munkanap
Szállítási díjak: a rendelés mennyiségétől függ, amit a megrendelésre küldött válasz e-mailben adunk meg.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés leadásakor az info@csuzipince.hu e-mail címről értesítés érkezik a vásárló felé. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdése után már nincs lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelt áru átvétele után, a fentiekben részletezett feltételek mellett van módunkban visszafogadni a megrendelt árut. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
Szállítási és fizetési feltételek
A Csúzi Családi Pincészetnél az alábbi szállítási módok közül választhatsz:
- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
A megrendelt termék(ek)et a GLS futárszolgálat munkatársa kézbesíti az általad megadott címe.
Díja:
Mindig a megrendelt áru mennyiségétől függ. A várható szállítási költséget a válasz e-mailben adjuk meg.
Legfontosabb tudnivalók:
- E-mailben értesítelek, miután átadtam csomagodat a futárszolgálatnak.
- A GLS-nél belföldön a normál szállítási idő 1 munkanap, ami magában foglalja a felvételt és a kézbesítést is. Sikertelen kézbesítés esetén a visszaszállítás, és a második kézbesítési kísérlet is díjmentes.
- A GLS külön ügyfélszolgálatot tart fenn a feladóknak (7.00 – 19.00) és a címzetteknek (7.00 – 20.00).
- A GLS-sel lehetőség van csomagod folyamatos nyomon követésére.
- Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést tennél, vagy pontosítást szeretnél kérni, ezt a megrendelés megjegyzés rovatában teheted meg.
- Átvétel GLS-csomagponton
Díja
Mindig a megrendelt áru mennyiségétől függ. A várható szállítási költséget a válasz e-mailben adjuk meg.
Legfontosabb tudnivalók:
- A hozzád legközelebb eső átvételi pontokról IDE KATTINTVAtájékozódhatsz.
- Mikor a csomagod megérkezik az általad választott átvételi pontra, értesítést kapsz, és a csomagot 5 munkanapig veheted át az adott GLS-csomagpont nyitvatartási idejében.
Kérlek, a csomagot átvételkor minden esetben ellenőrizd!
A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kell kérned, sérülés esetén a csomagot nem vagy köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudok elfogadni.
- Csomagátvétel Posta csomag automatában
Lehetőség van a megrendelt termékek Posta csomag automatába történő küldésre is. Ebben az esetben a megrendelt csomag méretei a becsomagolást követően sem haladják meg az 50x31x35 cm-t és a 20 kg-ot. A csomag automaták listáját itt lehet megtekinteni, a díjszabásról pedig itt lehet tájékozódni.
- Csomagátvétel ingyenes átvételi ponton:
- a kézműves almatermékek előállítási helyén: 2200 Monor, Nemzetőr köz 4.
Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- Banki átutalás (előre)
- A megrendelt termékek árát, valamint a futárszolgálat díját a megrendelést követően kifizetheted banki átutalással. A megrendelést visszaigazoló e-mailben is megtalálhatóak az alábbi, utaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett: Csuzi Szabolcs őstermelő
- Bankszámlaszám: 65100015-11385600
- Bank: Takarékbank Zrt.
- Az összeg beérkezése után postázom csomagodat, és e-mailben értesítelek.
- Készpénzes fizetés az ingyenes átvételi ponton:
- A megrendelt termékek árát a 2200 Monor, Nemzetőr köz 4. alatt készpénzben rendezheted.